Harry Potter w roli głównej

2019-10-13

Konkurs Escape Room

      Witajcie na peronie numer 9 i ¾ na Stacji King's Cross w Londynie, skąd odjeżdża między innymi Hogwart Express, wiozący uczniów do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. To właśnie z tego peronu Harry rozpoczął swoją przygodę z magicznym światem i w tym samym miejscu zakończył naukę w murach Szkoły Magii i Czarodziejstwa. Co zatem znajdziecie w środku? Musicie sprawdzić sami! Weźcie porządny rozbieg i przenieście się do świata magii i czarodziei… I tak właśnie zrobili uczniowie naszej szkoły, biorąc udział w Escape Room: J.K. Rowling Kawalerem Orderu Uśmiechu – czyli w świecie Harry’ego Pottera. Wydarzenie miało charakter konkursowy i polegało na wykonaniu i rozwiązaniu przygotowanych w języku angielskim zadań i quizów na temat Harry’ego Pottera i J.K. Rowling, które kolejno prowadziły naszych uczniów do ukrytego klucza umożliwiającego im wydostanie się z pokoju zagadek. Drużyny mogły wykazać się znajomością serii Harry’ego Pottera oraz umiejętnościami językowymi. Która z nich zrobiła to najszybciej, dowiecie się wkrótce!

 

REGULAMIN UCZESTNICTWA W KONKURSIE

Escape Room:

J.K. Rowling Kawalerem Orderu Uśmiechu – czyli w świecie Harry’ego Pottera

1. Konkurs organizowany jest pod nazwą J.K. Rowling Kawalerem Orderu Uśmiechu – czyli w świecie Harry’ego Pottera.

2. Konkurs przeprowadzony zostanie w dniach 26-27.09.2019r.

3.Uczestnikami Konkursu mogą być uczniowie klas IV-VIII. Do konkursu zgłaszają się chętni uczniowie, którzy po dobraniu się w czteroosobowe (klasowe lub międzyklasowe) zespoły rejestrują swój zespół na stronie: https://cutt.ly/uwJI6GZ.

4. Udział w konkursie jest bezpłatny i dobrowolny oraz oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

5. Ze względu na limit ilości wejść do Pokoju Zagadek liczba chętnych ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

6. Każda z drużyn za zadanie będzie miała przejść przez pokój zagadek, rozwiązując zadania, quizy i łamigłówki dostosowane do ich poziomu. Zwycięży drużyna, która w jak najkrótszym czasie opuści pokój zagadek.

7. Mierzenie czasu rozpoczyna się wraz z wejściem do Pokoju, a kończy w momencie odnalezienia klucza i wyjścia wszystkich uczestników z pomieszczenia.

 

 

Miasto RybnikMinisterstwo Edukacji Narodowej
Kuratorium Oświaty w Katowicach